وسواس و اختلالات اضطرابی

این دسته از مشکلات ، شایعترین اختلالات روانپزشکی در همه سنین کودکی ، نوجوانی و بزرگسالی هستند . اضطراب زیاد می تواند بر تمام جنبه های زندگی روزمره بیمار اثر بگذارد و او را از رسیدن به اهداف زندگی روزمره ، ایجاد و حفظ روابط اجتماعی و پیشرفت کاری و تحصیلی بازدارد.همچنین ، بیماری های اضطرابی می توانندهمزمان با مشکلات دیگری مثل تیک ، ADHD ، اختلالات خلقی مثل افسردگی و سوء مصرف مواد و الکل رخ دهند.

درمانهای موثر و مبتنی بر شواهد علمی زیادی برای مشکلات اضطرابی و وسواس وجود دارد. مرکز ما در زمینه درمانهای دارویی و غیر دارویی این اختلالات ( شامل اختلال وسواسی جبری ، اختلال اضطرابی منتشر ، فوبیاها ، اختلال استرس بعد از تروما ، اضطراب جدایی کودکان ، و اختلال اضطراب اجتماعی به روش های دارودرمانی و روان درمانی های شناختی–رفتاری ، تحلیلی و هیپنوز خدمات جامعی به مراجعین ارائه خواهد کرد

همه افراد در همه نقاط دنیا تمایل دارند روابط زناشویی پایدار و عاشقانه ای داشته باشند که طی آن به حداکثر رشد فردی خود برسند و در جهت اهداف بلند مدت خود گام بردارند . تفاوت های طبیعی بین همسران ، اگر به درستی مدیریت نشود مانع دستیابی به این امر مهم می شود .زوج های زیادی در زمینه برقراری پایدار و سازنده و نیز در زمینه فرزندپروری و گذر از بحران های زندگی فرزندان دچار مشکل می شوند.

مرکز ما سابقه طولانی از فعالیت در زمینه کمک به زوجین برای بهبود وضعیت رابطه و حل مشکلات خانواده دارد . این امر با بررسی دقیق مشکلات موجود ، الگوهای ارتباطی ، تفاوتهای بین فردی و سپس طراحی برنامه درمانی موثر برای ارتقا زندگی خانوادگی انجام میپذیرد.

TOP